Ennai Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Jeg har hatt hormonspiral siden sept 2010. siden innsettingen har sexlysten gått nedover. jeg vet dette er normalt, men det er jo selvfølgelig frustrerende å ikke ha lyst på mannen sin. siden jeg er en av de heldige som totalt har mistet mensen er jeg veldig i tvil om jeg skal fjerne den å gå på piller el frem til at vi skal prøve på nestemann om a et par år.. Jeg er elendig til å huske på pilla, så det heller er heller ingen god løsning.. finnes det noen prevansjon som ikke sørger for tapt sexlyst? Kondom er ikke et alternativ samt andre prevansjonsmåter som trenger planlegging av ei akt:-P hva ville du gjort? Er så innmari i tvil.. jeg har lyst til å ta lyst på mannen min!:-P
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Må jo bli kobberspiral da. Både p-plaster, p-ring o.l har jo omtrent samme dose hormoner som hormonspiralen så det vil jo ikke forandre noe. Har du sexlyst på p-pille da? Er jo hormoner i dem også, akkurat som i hormonspiralen. Jeg kan ikke ha noen prevensjon med hormoner jeg, blir et troll uten sexlyst av de alle sammen.
Ennai Skrevet 9. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2012 Jeg vurderte kopperspiral, men slo det fra meg når jeg fant ut at de kan gi økte blødninger og smerter (?) før svangerskapet hadde jeg smerter og bløgninger fra helvette og ville ikke risikere å bli totalt sengelihgende hver månde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå