Mrs. Kaizer Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Han hoster i ett strekk, stakkars. Har gjort det siden lørdag. Han har en ganske overfladisk og rask pust. Feber og nedsatt almenntilstand. Jeg tenker lungebetennelse jeg.. Legevakten sa vi kunne se det an til i morgen og kontakte fastlegen da. Evt ta kontakt igjen dersom tilstanden hans ble forverret. Uff, liker ikke å ha syke barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå