Gå til innhold

Bryllup en mnd før termin!


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke gifte meg, men bestevenninna mi, og jeg trenger en fin gravidkjole... jammen ikke lett! 6 uker før termin..

Gidder ikke legge mange tusen i en dyr gravidkjole som jeg kanskje bare bruker en gang... måtte blitt en lang, litt løs sommerkjole jeg kan bruke senere også.

 

Men så fant jeg en nydelig en på ebay (fantastiske ebay) og den koster bare 93 kr???? :-)

syns dere den er fin nok til forlover?

og hvilken farge.. klarer ikke bestemme meg!

 

http://www.ebay.com/itm/NEW-Womens-Maternity-Dress-Tunic-Short-Sleeve-V-Neck-Stretchy-Size-8-12-K900-/330712475936

 

 

Takk:-)

Endret av Knerten <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verpehøna

Jeg synes den lilla var kjempefin! Eller kanskje den røde? Du kan jo avtale med venninnen din også, kanskje hun har noen ønsker? Dessuten kler du sikkert en farge bedre enn en annen noe som er en fordel å ta med i beregningen.

 

De har masse fine gravidkjoler på ASOS også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Syntes den var kjempefin! Likte den grønne best jeg da, men det spørs jo litt på hårfarge og hudtone hvilken farge du bør velge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle:)

Likte den kjempegodt, men er den pen nok lissom...

er jo bare en vanlig kjole.. men var veldig billig da:)

 

Masse fint på de sidene Ida*Thomas+spire:) Litt dyrere men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror folk skjønner at det blir litt begrenset hva en gravid kan ta på seg av kjoler...

 

med fin frisyre og fin sminke, fine smykker osv så blir det nok bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke gifte meg, men bestevenninna mi, og jeg trenger en fin gravidkjole... jammen ikke lett! 6 uker før termin..

Gidder ikke legge mange tusen i en dyr gravidkjole som jeg kanskje bare bruker en gang... måtte blitt en lang, litt løs sommerkjole jeg kan bruke senere også.

 

Men så fant jeg en nydelig en på ebay (fantastiske ebay) og den koster bare 93 kr???? :-)

syns dere den er fin nok til forlover?

og hvilken farge.. klarer ikke bestemme meg!

 

http://www.ebay.com/...0-/330712475936

 

 

Takk:-)

 

Synes den var kjempefin. Med fin frisyre til, er det mer en fin nok!! Alle skjønner jo at det ikke er så lett når man er høygravid. Jeg ville gått for den mørkeblå, nydelig farge. Mørke farger gjør deg "mer slank" enn de lyse, og jeg synes den blir litt mer elegant. Noen mener at man ikke skal ha rød kjole i bryllup, men vet ikke om det er en "gammeldags greie".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin, jeg synes den var elegant:) den grønne ville jeg valgt, men jeg vet jo ikke hvilke farge som kler deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...