Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Var på legevakta for noen dager siden pga smerter, og han fant ut at det skyldtes nyregrus. Sa ikke så mye om det, bare at det kom til å komme ut av seg selv, også fikk jeg ei sprøyte i skinka. (smertestillende). Dagen etter tissa jeg masse blod, men hadde ikke noe vondt. Kan det være tegn på at det kom ut da ? Har ikke hatt noe særlig vondt etter det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå