Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Er Det noen av dere her inne som jobber i kles butikk? Eller kjenner noen som gjør det, vet dere hva en ca vanlig lønn er, for en vanlig arbeider? Jeg er hjelpepleier men skal nå gå på noe kurs i regi av nav fordi jeg ikke skal jobbe som hjelpepleier mer. Jeg hadde en 75% stilling og tjente ca 15-16000 netto. Kan jeg forvente lik lønn i butikk?
Gjest Ziva Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Nei, men har du prøvd å få omskolering til medisinsksekretær?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Jeg har aldri jobbet i butikk, men vil ikke tro du kan forvente en slik lønn uten fagbrev. Din lønn ligger som hjelpepleier faktisk over min fysioterapeutlønn, vi jobber kun dagtid. Dersom du hadde utbetalt 15-16000 på 75% stillng regner jeg med at du har fått både kveldstillegg og helgetillegg. Butikkansatte har på langt nær like vilkår for tillegg.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Jeg jobber i matbutikk og har utbetalt 16000. 100% stilling
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Ja ja jeg jobbet masse kveldstid, og 3. hver helg. Nei jeg har bare fått lov til å ta kurs, ikke noe skole, ville helst ha omskolering men nei det fikk jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 jobbet 100% i klesbutikk. Ingen helge tillegg eller kveldstillegg som mangen ( med trykk på mangen) av de andre ansatte på de ulike butikkene rundt på senteret, Utbetalt 14500 med vanlig tabelltrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå