Gå til innhold

Maserier, kynnere, modningsrier? Noen som har det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen blir knallhard, med minutters mellomrom, og jeg kjenner at ungen er komt laaangt ned i bekkenet. Det er ikke særlig vondt så derfor tenker jeg at det ikke er rier..

Har vært mye plaget med kynnere dette svangerskapet, men nå føles fet litt annerledes siden de kommer så ofte..

Er dette det som kalles modningsrier? Er 38+0 idag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan har det gått i natt? Jeg kan dessverre ikke svare deg på akkurat det. Har det ofte slik selv, men ingenting regelmessig, og ingenting direkte vondt. Min er i alle fall i magen og spreller enda :)

Er førstegangs, og er 38+3 i dag, så jeg går å kjenner etter på alt som skjer. Klarer ikke la være, men tviler på at jeg ikke vet det når det faktisk er i gang.. :P

Endret av lille-my-april
Skrevet

Har gått fint i natt.. Og ikke så mange kynnere.. Har jo en del på nattestid også men ikke så enormt mye som i går kveld.. Føler at magen er komt lenger ned da, så kanskje det nærmer seg. Det gjør det jo for så vidt uansett :)

Har fortsatt kynnere men ikke regelmessig som i går. I går kjente jeg det godt i rompa også..

Med første mann så skjønte jeg ikke at det var rier, for jeg hadde kynnere + vondt i ryggen.. Jeg trodde det var magen som skulle gjøre vondt ;) så vet ikke helt om jeg kommer til å skjønne at det er igang nå heller :)

Selvsagt kjenner man de "skikkelige" riene men jeg håper å få litt indikasjoner på at det er i gang før den tid for denne gangen har jeg lenger reisetid :) og forrige fødsel var rimelig kjapp..

Spennende tider i allefall :)

Skrevet

Jada, de er på plass her og... Men det tar seg jo aldri opp! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...