Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Eg lurer på å bestille brudekjole frå selskapskjoler.net. Viss nokon har gjort dette før, så hadde eg blitt kjempeglad viss du vil svare på desse spørsmåla: - Blei du fornøyd med kjolen? Var den slik som på biletet? - Kva blei sluttsummen med kjole, frakt, toll osv - Anbefaler du å kjøpe kjole herifrå? Takk for alle svar:-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Har vært inne og sett på nettsiden og den ser rimelig useriøs ut? Teksten er vel oversatt med google translate og er jo bare svada... Men for all del, kan jo være ok kjoler altså :-)
FruLS Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 jeg kjøpte min kjole på www.foryoudresses.com Jeg var veldig spent når den kom, men var veldig fornøyd og har fått siiiiiinnnsyyykt mye skryt for den! Jeg måtte legge ut ca 2000kr i søm for å få den helt tilpasset her hjemme, men det må man gjerne uansett hvor man kjøper (nett/butikk). Totalt med kjole, toll, og søm kom jeg på ca 5-6000 (inkl slør).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå