Gå til innhold

4 års bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan feiret dere 4 års bursdagen til deres barn?

Hvem inviterte dere fra barnehagen?

Kommer de andre barna alene,eller med foreldrene?

Jeg tenker å invitere de 5 jentene i samme årskull. Vi har ikke så god plass, pluss at jeg er gravid i uke 38 på dette tidspunktet. Kan jeg invitere en gutt fra barnehagen også, uten å be de andre? De er veldig gode venner.

Mye å tenke på merker jeg.

Takk for at du deler erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi inviterte alle jentene på avdelinge. Skulle egentlig invitere bare jentene på 4 år, men bestevenninnen er ett år eldre så da måtte jeg invitere alle følte jeg.

Hadde absolutt valgt kun de i samme årskull hvis jeg "kunne";)

Syns du kan invitere gutten dersom det er flere gutter som utelates, ikke bare en eller to.

Diskuter gjerne med de som jobber i barnehagen og forsikre deg om at du ikke utelater noen som "burde" bli invitert.

Alle kom alene, selv de som var tre år.

Et tips: rydd vekk masse leker, enkelte barn tømmer ut alle kasser de kommer over... Var glad jeg hadde ryddet vekk duplo, logo og togbanen for jenten klarte jammen lage et fantastisk kaos av barbie dukker, ponnyer og dukker.;)

Skrevet

i barnehagen der jeg jobba praktiserte vi enten alle jentene/guttene på avdelinga eller alle jentene/guttene fra det årskullet.. så sant man ikke ønsker alle selvfølgelig... det blir feil og plukke ut noen, som barna mest sannsynlig vil føle siden en gutt går, og ikke resten..

Skrevet

Samme årskull eller samme kjønn. Ev en kombinasjon. (samme kjønn+ gutter samme årskull)

Alle kom alene. Lurt å være flere voksne av den grunn.

Skrevet

Her hadde vi nettopp 4 års dag og vi hadde ikke barne bursdag. Vi ventet til 5 års dagen med første og gjør det samme med denne.

Blir barne bursdag først neste år.

Skrevet

Vi inviterte alle guttene på avdelingen, det er kun 7. Også fordi at gutten min leker mest med guttene og fordi vi ikke ville velge bort noen.

Men synes det er greit å invitere kun en av guttene, i deres tilfelle hvis det er barnets ønske. Det viktigste er vel at ingen blir utelatt og blir lei seg for ikke å ble bedt, og det blir vel kanskje ikke resten av gutta?

Skrevet

Vi skal ha bursdag i om noen uker så vi skal invitere de som er like gammle som datteren min. Kunne egentlig veldig gjerne invitert bare jentene men hun har en bestekompis i nabohuset så for at han ikke skal bli eneste gutt tar jeg kullet hennes.

+ at jeg kjører litt de som vi ble invitert til.

Så det blir to av de andre barna og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...