Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Vi satt å snakket om babyen som kommer snart. Om navelstrengen og hvordan den fungerer. Hvordan pappa klippet den over på henne og hvorfor det gjøres. Ja i det hele tatt en god del spørsmål... Da var ho varm og spurte når vi la bayen inn i magen. Når spør jeg... Ja når tok dere tiss mot tiss og plantet babyen i magen... Jeg må le litt og sier rundt bursdagen hennes. Men hun var ikke ferdig, "når, jeg har ikke sett at dere gjorde det, gjorde dere det her hjemme heller...????"... Da ser jeg spørrende på mannen min... Mens hu maser, gjorde dere det på badet eller...???? Nei på rommet svarer jeg mens pappaen bryter inn og sier at nå er det legge tid... Ble nesten litt svett samtidig som at jeg følte jeg hadde gjort noe gærnt...
It's all about me Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Kan være en enkel forklaring på den kunskapen hvis hun ser på Verdens beste Sfo... Der lærte min seg om slik, he he.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Ja, verdens beste SFO er når årsaken her i huset og til hvorfor jenta på 7 sa "Lage baby er jo enkelt, man må jo bare sexe...det er tiss mot tiss assa"..... Jadda
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Er det så ille å fortelle en syvåring hvordan babyer blir laget? At de vet hvordan? Om de lurer på hvor, så er det jo tryggest å si senga på soverommet, at det er der slikt ført og frems foregår. Du trenger jo ikke si at han tok deg bakfra over panseret på bilen nattetstid på en parkeringsplass med tilskuere, om det var slik det skjedde. Helt klart for åpenhet når det gjelder sånne ting, innen visse grenser :-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Det er vi som har forklart de hvordan babyer blir til. Men var bare det at hun skulle vite hvor og når vi hadde gjort det og hvorfor ho ikke hadde sett det. Ville ikke utbrodere at jeg egentlig ikke har peiling på hvor babyen ble laget, mest sannsynlig i senga. Men kunne vært i stua, badet eller vaskerommet... Hun tror jo tydeligvis at det er noe vi bare har gjort noen ganger. Som har resultert i henne og søskene pluss babyen.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 mine foreldre har heller ikke hatt sex mer enn tre ganger... Ikke så uvanlig å tro det
Vossafår Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 Min sønn sa som 9 åring, langt ut i svangerskapet og midt i et måltid: -ÅÅ ÆSJ, var jeg hjemme når dere lagde babyen??? -ja.. -Hvor var jeg? -Du sov.. -Har dere laget den på andre siden av veggen mens jeg sov der!!?? Ææææh!! -Thats life! Kids er herlige
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 mine foreldre har heller ikke hatt sex mer enn tre ganger... Ikke så uvanlig å tro det Hahaha, jeg ler!! Samme her! Husker jeg fant kondomer på rommet til foreldrene mine. Jeg var vel 12 tror jeg. Skulle lete etter noe annet. Husker det var et stort sjokk, og jeg husker det som om det var igår, traumatisk opplevelse det der!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #9 Skrevet 8. april 2012 Esj! Sa datteren hans da vi sa vi skulle ha baby.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #10 Skrevet 8. april 2012 Min datter lærte i første klasse at for å få barn så må tissen til mamma og pappa kose seg under dyna . Dette hadde læreren sagt, ja det var en litt annen måte en vi hadde fortalt. Og hun ville ikke at de skulle kose mere:-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #11 Skrevet 8. april 2012 Husker da jeg gik gravid og min stedatter var da 8år. Vi hadde vært på teknisk museum og der var det plakat med en mann med stor mage som ho mente var gravid. vi så og en sånn som ofte leger og jordmødre har skulptur av livmor med foster inni. Så senere på dagen skulle jeg forklare det med at menn ikke blir gravide, og at den livmora som babyen ligger inni er det bare damer som har. Brukte skulpturen for å forklare det med livmor og sånn. Ho bare "åjaaaa". Så går det en liten stund før ho spør forsiktig, "må dere sexe da?" Svarte jo som sant er at det må man. Ho bare " det må jeg si til mamma og ****** for det vet ikke de, de klarer ikke lage baby". Så da endet jeg opp med en stor prat om at ikke alle klarer det selv og for noen tar det lang tid, noen må ha hjelp fra leger og noen kan aldri få barn. Så mye for en liten samtale om at menn ikke blir gravide, hehe
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #12 Skrevet 8. april 2012 Vet om en som har en sønn som lurte på om hun var våken da pappaen paret henne (de har gårdsdyr, så er vel der det kommer fra)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå