Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Da var jeg like gammel som barnet mitt er nå. 2 år
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #18 Skrevet 8. april 2012 Da var jeg like gammel som barnet mitt er nå. 2 år Da var jeg like gammel som barnet mitt er nå. 2 år Bare 15år da du ble mamma?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #21 Skrevet 8. april 2012 Da var jeg like gammel som barnet mitt er nå. 2 år Da var jeg like gammel som barnet mitt er nå. 2 år Bare 15år da du ble mamma? Regner med at det var et retorisk spørsmål da jeg også regner med at du kan regne #4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #25 Skrevet 8. april 2012 16 år.... Aaaah, those were the days! Hang rundt med gutta i gata, drakk Peach Canei, var superforelska i en eldre gutt og oppdaga ikke den supre jevngamle gutten som var superforelska i meg,... Kjørte moped, var sammen en hel gjeng hver kveld og spilte kort/prata drit... Jobba på klesbutikk og brukte halve lønna i samme buitikk... Miss Sixty, Buffalosko, Killah Babe... Var fersking og utsatt, og sååå "redd" for russen. Hehe! åH, Så GøY DET VAR å VÆRE 16!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå