Gå til innhold

Hva synes dere om Goboken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den bokklubben for babyer.. Jeg meldte meg inn for å få velkomstpakken, men nå er jeg usikker på om jeg skal fortsette å motta ting.. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så langt svært fornøyd. Pakkene er lett å avbestille, de vi har motatt har vært tilpasset alder og lillesnuppa elsker bøkene vi har kjøpt derfra.

Meldte henne inn da hun var nyfødt og er fortsatt medlem. Har kjøpt nesten alle pakkene og nå er hun 2 år.

Skrevet

Jeg meldte inn eldste sønnen min, men han likte ikke bøkene derfra, veldig mange forble helt uleste...

Men så kom lillesøster og hun elsker de bøkene. Bøker som storebror overhodet ikke leste har hun lest i fillebiter, så det er helt klart forskjell på ungene.

Jeg synes det fleste bøkene var ok, men ikke alle.

Skrevet

Jeg liker at man kan avbestille hele pakken, eller deler av den. velge litt mer. Men syns mange av bøkene ikke passer såå godt til den alderen. Har jo litt med nivå og gjøre og da, men følte ofte at bøkene han fikk var for større barn, eller for mindre igjen. De passet liksom ikke så godt.

Og en ting til som irriterer meg er at vi ikke lenger får pakka i postkassa. Må på posthuset å hente den. Det er jo sikkert ikke noe med Goboken da, men heller posten, men irriterende er det. Jeg skal melde han ut snart.

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Fordelen er at man kan bestemme hvor ofte man vil ha pakke, så vi har hver 6 uke, nå er hun 15 mnd. Men første året fikk hun hver 4. uke fra hun var et par-tre mnd gammel og vi avbestilte nesten ingen av pakkene. Synes det var veldig stas med bøkene da, men så synes jeg de neste som kommer er ganske like de forrige og har jo fått samlet opp en del bøker nå så nå avbestiller vi mange pakker og får sjelden bøker. Vet ikke om jeg skal melde henne ut etter hvert eller bare fortsette å se an pakkene og avbestille de vi ikke vil ha.

Men første året syntes jeg var veldig kjekt!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hva koster det i måneden? Står ikke oppgitt noen sted, i hvertfall ikke sist jeg sjekka, derfor har jeg ikke meldt oss inn der.

Skrevet

Hva koster det i måneden? Står ikke oppgitt noen sted, i hvertfall ikke sist jeg sjekka, derfor har jeg ikke meldt oss inn der.

Det varierer litt fra pakke til pakke, men sånn rundt 250 - 300,- Da har vi fått 2 bøker + en leke-ting

Skrevet

Vil si mellom 200 - 250 kr

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Synes de var gode frem til 3årsalder...etter det ble de litt for tunge iht alder. De sier og at om søsken har vært medlem får man ikke samme bøkene på nytt, men det fikk vi ofte.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Jeg er en av dem som er ganske misfornøyd, men det har ikke noe med kvaliteten på bøkene å gjøre. Problemet mitt er at det har vært så utrolig mye surr. Flere ganger har det manglet ting fra pakken, enten leken eller en bok. I tillegg har jeg fått tilsendt pakker jeg har avbestilt.

Så jeg er personlig ganske møkk lei Goboken, og har meldt ut mine barn.

Gjest sug lut
Skrevet

Bokstavbøkene deres er gull (Alf og Beth).

Skrevet

Mine første fakta som goboken har er også en utrolig bra serie for litt større barn!

Skrevet

Synes de var gode frem til 3årsalder...etter det ble de litt for tunge iht alder. De sier og at om søsken har vært medlem får man ikke samme bøkene på nytt, men det fikk vi ofte.

Ja men så ble hun nærmere 4 og da bokstavbøkene spendene.

Skrevet

vi var med en stund, men ble fort lei da det var så mange av bøkene som var nokså like. Det gikk i dyra på gården og bæ og mø hele tiden. Greit at dette er tema som fenger de minste, men vi syntes det ble for mange like. Dette var i 2008 da, så jeg vet ikke hvordan det er nå. Men vi syntes det passet bedre å velge ut de bøkene vi likte selv i bokhandel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...