Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Fikk masse bivirkninger av lamictalen så lurer på om det finnes en annen bra medisin mot denne sykdommen? Håper noen her har erfaring.
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Lithionit er også stemningsstabiliserende. Vet ikke om det nødvendigvis er noe bedre. Kanskje like greit å klare seg uten.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Lithionit er også stemningsstabiliserende. Vet ikke om det nødvendigvis er noe bedre. Kanskje like greit å klare seg uten. ..........er det mulig....
Papegøyeblomst Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Hva slags bivirkninger har du fått? Kan dosering ha noe med bivirkningene å gjøre? Jeg bruker lamictal i tillegg til cipramil - tror nok uansett den beste å ta opp dette med er den som har skrevet ut medisinen til deg.. På en del stemningsstabiliserende medisiner er bivirkningene kun i begynnelsen.. hvor lenge har d gått på Lamictal?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Foruten Lamictal er det Lithionit som kan brukes, men denne er kjent for ha mange flere bivirkninger enn Lamictalen. Jeg har prøvd begge i lange perioder og har hatt best effekt av Lamictal. Jeg hadde også mye mer bivirkninger med Lithionit, samt at den må tas til samme tid hver dag (altså skal du ta den kl.09 Må du ta den kl.09 ikke vente til kl.10). Hvilke bivirkninger har du av Lamictalen? Og til deg som sier det kanskje er like greit å klare seg uten: Du aner tydeligvis ikke hva du snakker om!
kjærestenogmæ Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Seroquel kan taes. og den fungerer som stemmningstabiliserende. blitt veldig mye brukt de siste årene mot bipolar lidelse akkurat som lamictal ble veldig pop for ca 8-10 år siden. jeg har derimot valgt lamictal selv og erfornøyd med denne som behandling. bivirkningene går gjerne over etterhvert da..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Tusen takk for svar dere:) Har bare brukt den i 3 dager, hadde hjertebank, kraftig angst, ble trøtt (tok den på kvelden) og generelt i veldig dårlig form. Har dere hatt de samme bivirkningene og evt når gikk de over? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå