Gå til innhold

Hva gjør jeg - eksen adda meg på FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tok sin tid før han også kom seg på facebook tydeligvis. Var sammen med han frem til jeg møtte mannen min for 14 år siden. Skal jeg spørre mannen min om han syns det er greit før jeg godkjenner han? Eller gir jeg da inntrykk av at det er en big deal å være venn med denne eksen? Har ikke noe imot å ha fyren som venn men vi har ikke hatt noe med hverandre å gjøre så det ville jo vært mest for å ikke være kjip. Jeg var nemlig unødvendig kjip med han den gangen det ble slutt... Vi er jo begge venner med vennegjengen vår fra den tiden. Og er begge gift på hver vår kant med en masse unger hver, så tror ingen skulle se på det som noen trussel.

Mannen min er FB-venn med et par damer han har vært BFF med, men de er jeg også venn med så det blir litt vanskelig å sammenligne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er FB, der alle legger til alle. Det er ikek superseriøst. Godkjenn han, og ta det derfra. :) Sikkert litt moro å se på bildene hans, og se ungene og sånt. Mannen din burde ikke ha noe imot det..

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hadde det nylig blitt slutt mellom deg og eksen så kan jeg forstå at det kunne vært et sårt punkt for din nye partner. Men om du har vært sammen med mannen din i 14 år, så kan han da umulig være sjalu på en du var sammen med i din ungdom? ;)

Skrevet

Herregud! Du klarer vel å bestemme selv hvem du skal være venner med vel?? Trenger vel ikke godkjennelse av mannen din...

Er vel en grunn til at det er eksen din. Tror vel ikke han deg tilbake ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mannens første kjæreste la han til på facebook, og han spurte meg faktisk først. Det syns jeg var fint av han:)

Skrevet

Jeg er ikke venn med noen av eksene mine på facebook.. For meg er det liksom ikke noe poeng i det.

Skrevet

Jeg har flere exer på min fb og min mann har flere av sine exer på sin fb. Jeg har også en av hans exer, mens han har to av mine.

Slik er det når noen av våre exer fortsatt er i vår vennekrets.

Skrevet

Det er du som kjenner mannen din, og hvordan han er vet bare du.

Jeg ville satt pris på at det ble nevn for meg, slik at jeg ikke så det på fb, men hørte det fra mannen. Men han hadde ikke trengt å spørre om lov :)

Min er venn med flere ekser, bortsett fra en stalker som plaget oss mye de første årene, hun er det jo en selvfølge at han holder seg unna på alle måter :P

Jeg er venner med alle mine ekser, uten om en, som var voldelig, kontrolerende og slem med både meg og sønnen min når vi var sammen. Igjen helt åpenlyse grunner til at mann holder seg vekke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...