Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 meg og samboer sliter veldig i forholdet.. vi trenger noen å snakke med, noen som er utenforstående og nøytral. har sett mange som skriver her innpå forumet at man burde ta kontakt med familievernkontoret osv.. er dette gratis? vi har ikke så mye penger.. :/
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Det er gratis De er flinke til å gi nøytrale råd, så lenge dere begge er flinke til å si hva som er vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Å sÅ bra, nÅ blei jeg glad =) Vi kunne trenge noen Å snakke med aleine, og sammen.. tar de "privat" timer ogsÅ, eller bare med begge to samtidig? hi
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Jeg som svarte over her. Jeg fikk tilbud om private timer, men da med en anne rådgiver enn den vi hadde sammen siden de skal være nøytrale. Nå var jeg alene under hele svangerskapet og bf lagde mye problemer som ikke eksisterte og jeg dro han med meg dit for å forklare at jeg ønsket at han skulle ta del i barnets liv. Men de så også at jeg hadde det vanskelig og jeg fikk derfor et tilbud om å "tømme alt" til en annen siden det ikke var alt som ikke hadde betydning på felles rådgivning. Veldig greit å kunne "baksnakke" til en som du vet aldri vil si det videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå