Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Har siste dagene hatt så vondt på baksiden av venstre leggen min. Det verker, som om jeg skulle slått meg hardt, samtidig som det føles som om jeg mister følelsen i den/eller er veldig sliten i den. Jeg har ikke gjort noe, eller slått meg eller noe. Synes det er ekkelt. Noen som har opplevd det?
Medulla Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Kusina mi fikk samme symptomer, og hun hadde prolaps i ryggen.. Men hvem vet..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Kusina mi fikk samme symptomer, og hun hadde prolaps i ryggen.. Men hvem vet.. Sambo hadde det slik.....viste seg å være to prolapser i ryggen.
Medulla Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Min sambo også, han fikk diagnosen 2 prolapser etter mr og med de symptomene. Men han hadde i tillegg mange andre vondter både i rygg, rompe, lår og legger. Var vel tredje eller fjerde spesialisten som fant ut at det ikke var prolaps, men spinal stenose..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Jeg har slitt med ryggplager tidligere, har skoliose og gått med korsett i sin tid. Men har ikke vondt i ryggen nå. HI
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Jeg tenkte blodpropp med en gang. MEN, jeg er ingen lege!! Ring legevakten, og si at du egentlig bare har et spm, da vil en lege bedømme om de vil ta deg inn, eller om det kan vente til uka igjen
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 Det er blodpropp jeg har tenkt på selv også. Har blodpropp i familien, og pappa døde av infarkt (blodpropp på hjertet) da han var 36år. Skal ringe legevakten å høre. HI
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 Bestefar har hatt blodpropp 3 ganger, og hans beskrivelse av symptomene er ganske like dine. Har du testet deg for Leidens?? Det kan være lurt å gjøre om det ikke allerede er gjort. Lykke til, og god bedring. Si gjerne ifra hva det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå