Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Jeg må se meg nødt til å gå tilbake på Diane igjen, har forsøkt uten, og da kommer kvisene, hår, svetting og lange uforutsigbare sykluser tilbake igjen. :-( For dere som går på Diane, gikk dere opp i vekt? Var Yasmin bedre i så fall, eller en annen type p pille? Jaja, bye bye sexliv, var hyggelig å ha litt lyst den tiden jeg gikk uten pillene.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 vektoppgang- ja! hissig - JA! nedsatt sexlyst- ja! Never again!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 En går normalt bare opp 1-2 kg og det er uansett hvilket merke P-Piller. Men P-Pille og andre typer medisiner gjør ofte at mennesker får bedre appetitt og lyst på feil type mat for å si det slik. Klarer en styre matforbruket og bevege seg som vanlig eller mer, kjenner en ikke noe spes til en eventuell vekt oppgang
Kanutten83 Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Jeg har bare positivt å si om Diane, ingen vektoppgang bortsett fra puppa vokste fra 65c til 65dd:) Ingen kviser, humørsvingninger, mellomblødninger:) Jeg har vært igjennom en del merker og det er kun Diane som funker for meg:)
Barn 4 :) Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 eg har brukt dei i mangen år synst de er gode piller ingen kviser og ingen vektoppgang på meg ivertfall
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Jeg har vært vedig fornøyd m både Diane og Yasmin. Bortsett fra at jeg ble gravid etter å ha hoppet over en pille på Yasmin-brettet. Det ar den første pillen på brettet... Jeg trodde jeg hadde flere brett, men var gått tom! ....om en mnd tid kommer resultatet av dette og jeg gleder meg jeg da :-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 Takk for svar dere. Er ikke redd for å bli gravid siden mannen min er sterilisert ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå