Gå til innhold

Tilbakemelding på oppgave levert høyskolen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått følgende kommentar på en oppgave jeg har levert:

Du bør bearbeide framstillinga di noe. Prøv å formuler ei mer presis problemstilling som samler stoffet ditt på en bedre måte slik at det blir mer struktur.

Det med problemstillinga skjønner jeg, men hva med første setning, ang fremstillingen? Jeg er litt låst her nå, kan noen forklare meg med STORE bokstaver, på babyspråk, hva her menes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du bør presentere stoffet på en bedre måte. Det kan være skrivestilen eller det kan være oppbygningen av oppgaven / disponering av teksten

Skrevet

Vil tro at de mener at du må få bedre sammenheng i teksten din. At du er upresis i problemstillingen vil gjøre at det blir dårlig flyt og sammenheng, slik at det blir "rotete" å lese.

Litt vanskelig å tolke tilbakemeldinger når man ikke vet fag, innhold eller hvem som har gitt tilbakeeldingen.

Skrevet

Det betyr at du må følge malen for oppgaveksriving, avgrense ved å si hva du har utelatt i oppgaven og hvorfor, ikke hoppe frem og tilbake mellom empiri, drøftningsdelen og konklusjoner og for all del IKKE stille nye spøsmål underveis i oppgaven- for spørsmålene skal man kun finne i problemstillingen.

Skrevet

Men for all del, spør læreren :)

Skrevet

Tusen takk, veldig oppklarende og veldig selvsagt når jeg bare fikk det inn med litt andre ord ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...