Gå til innhold

Amme BH til tunge bryster.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et godt tips til amme BH som er god og støtter godt for store tunge bryster? 80G... Syns BH i seg selv er vanskelig nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke stor nok størrelse:-)

Skrevet

Sliter veldig med det samme. Har 80i nå og er enda nesten 2 mnd til fødsel....

Skrevet

STØRRELSER: S dekker: 70B-70E, 75B-75C, 80B M dekker: 70F, 75D-F, 80C-80D, 85B-85D, 90B-90C L dekker: 80E-80F, 85E-85F, 90D-90E, 95B-95D, 100B-100D, 105B XL dekker: 90F, 95E-95F, 100E-100F, 105C-105F

Når du ser på beskrivelse nede der, så er jo det beskriva at dei dekker flere stØrrelser på grunn av dei er elastiske. Dei går opp til stØrrelse F. Er det ikke stort det?

Skrevet

Ikke stort nok. Jeg er på veg til å gro ut av g cup og er enda 7 uker fra fødsel. Også er det viktig med en BH som ikke er så løs i fisken for å få mer støtte.

Skrevet

Jeg kjøpte bravado i str L, og den var ikke stor nok til meg på 80G (og for stor rundt livet, synes jeg). Kjøpte nemlig en fordi ingen andre BH-er passa lenger. Men jeg har tenkt å prøve meg på en fra Change når det nærmer seg mer (ennå noen uker igjen).

http://shop1.change.com/no/bh/amme-bh/766/

Den går opp til 80J.

Skrevet

Kjempesmart. De virka mye bedre. Kanskje de har den i butikken på kjøpesenteret også. Skal dra innom på tirsdag og sjekke. Hvis ikke så bestiller jeg en på nettet.

Skrevet

samme problem her. har sett på en bravado bliss. går opp til i/h cup.hadde disse på ammebutikken eller ammehjelpen(husker ikke helt siden) har selv noen fra forrige gang fra hot milk kjøpt på mammatrend :-)

lykke til på jakten.

Skrevet

Jeg syntes den fra Change som er nevnt over her er veldig bra! Den gir god støtte, og så er den faktisk pen! Jeg hadde til slutt 4 stykker, og kastet de andre mislykkede kjøpene mine.

Anbefales!

Gjest mangebarnsmamma
Skrevet

HotMilk har bra, store amme-BHer/gravititetsBH-er. Jeg har brukt mange av dem og de har opp til storestr. Har kjøpt dem i Norge fra mammatrend.no; de har super service:)

Skrevet

Fornøyd med change i 75-80 H!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...