Gå til innhold

Ræva henger like langt enda!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt knebøy i alle mulige varianter, gått omveier til jobb for å få brukt kroppen mer, kuttet ut snop og brus. Likevel henger ræva som aldri før, har til og med fått dobbelbrett :(

Nei nå skal det spinkes og spares, er ikke ræva hevet før sommeren skal jeg under kniven.

Påskeegg med gulrøtter i er jaggu faen ikke noe å anbefale!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

På feriebakern vår hadde de helt naturtro marsipangulrøtter. DET var å anbefale.

Kropp er faan. Jeg har bra nok rompe men magen fra helvete - det er fortsatt ventebuksetid tre måneder etter jul - og selv om jeg fniser litt lett ved tanken på dobbeltbretten på ræva di inviterer jeg til gjengjeld åpent på fnising av min tilsynelatende høygravide og massive fettboble.

Skrevet

visste dere at ræva synker 17cm i løpet av livet

Gjest sug lut
Skrevet

Det er jo dog mindre enn et komplett jur-heng, som kan nå voldsomme dimensjoner. Man måste jämföra.

Skrevet

Har tatt knebøy i alle mulige varianter, gått omveier til jobb for å få brukt kroppen mer, kuttet ut snop og brus. Likevel henger ræva som aldri før, har til og med fått dobbelbrett :(

Nei nå skal det spinkes og spares, er ikke ræva hevet før sommeren skal jeg under kniven.

Påskeegg med gulrøtter i er jaggu faen ikke noe å anbefale!

Men hvor lenge har du holdt på med rompeløft da?

Om du vil ha sprettfu i morgen så selger de det på ulike klinikker.

Om du vil ha en naturlig en så dukker den plutselig opp om du fortsetter slik du gjør nå :)

Skrevet

Bare for å få det sagt så er magen min et kapittel for seg selv (kan dra ut 15cm med løs hud..) Så jeg fniser lett av vakre kvinnelige bollemager, men helst i ren misunnelse da ;)

Knebøy og rumpeøvelser har jeg holdt på med siden sist innlegg om hengeræva mi, så satser på rask framgang, eller rettere sagt oppgang. Dobbelbretten liker jeg IKKE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...