Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 http://www.budstikka.no/nyheter/kraftig-nedgang-i-keisersnittinfeksjoner-1.7165829
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Ja, dette er godt å lese! Er så mange skremsel-propagandaer ang. keisersnitt. Jeg har selv hatt 3 ks og har kommet meg raskt etter alle. Kunne nesten ønske det ikke ble hysjet så inmari ned der hvor det forekommer fødselsskader. I Norge skal man liksom føde for enhver pris har jeg inntrykk av.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 ?? Og så?? Bare til informasjon for de som er så inmari til å skremme folk mot å ta ks!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Takk for link!! Ang sure nr 2. Dib er også til å gi hverandre tips, informasjon og linker...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Jeg har tatt ks. Og synes ikke det var noe å gjenta(selvom det var et helt ukomplisert ks), selvom jeg kunne velge senere. Og det med infeksjonsfaren har jeg aldri tenkt på en gang. Var ikke det som var negativt med ks! Jeg har ikke behov for å skremme folk fra å ta ks, men deler gjerne min erfaring når noen spør. Og er vel da tydelig pro-vaginal fødsel. Men da altså ikke pga infeksjonsfare ved ks...
Vossafår Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 Jeg var oppe og gikk raskt etter ks, fin form, reiste hjem etter 4 dager. Fikk infeksjon og ble syk i 2 mnd. Så infeksjon er noe av det jeg frykter ved neste ks. (kan dessverre ikke føde vaginalt igjen etter forrige haste ks) så jeg synes det er flott at det er nedgang i infeksjoner!
Medulla Skrevet 8. april 2012 #9 Skrevet 8. april 2012 http://tidsskriftet.no/article/1850649 Denne er veldig interessant... Tidligere tenkte jeg alltid at siden jeg bare 155 høy og veldig smal var sjansene for å få ks store, og håpet det ville skje. Nå som jeg er gravid og hamstrer info om alt ang dette emnet håper jeg faktisk at babyen ikke blir så stor som det ser ut til, og at den kommer ut "naturveien";-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #10 Skrevet 8. april 2012 Jeg fikk infeksjon intet mindre enn TO ganger etter ett keisersnitt.. De åpnet meg altså til sammen tre ganger. Aldri ta KS i hammerfest..:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå