Gjest Dotto Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Må bare si hvor mye jeg gleder meg til den 11 mai, da er jeg ferdig med den siste eksamenen, og har med det fått studiekompetanse så jeg kan studere sykepleie til høsten. Skal lage meg en ny cd, med de peneste sangene jeg vet, ha den liggende klar i bilen til jeg har fått eksamensresultatet, og når jeg har fått vite at jeg har bestått, så skal jeg sette inn i cden, kjøre hjem med den på full guffe, hente gullet i bhg, og stikke hjem å lage oreokake for å feire! Resten av mai skal jeg planlegge flytting, og shoppe til det nye huset som jeg og min venninne skal leie fra høsten av. Vi er to venninner, med hvert vårt barn, vi er sterkt knyttet til hverandre alle sammen, og skal bo sammen i 3 år. I slutten av juni skal jeg og alle mine gode venner på den årlige bygdafesten, som alltid er like gøy! I hele juni skal jeg gå hjemme med jenta mi, nyte sommeren, bare kose oss. Denne mnd vanker det mye penger inn på konto også!! Så går hele juli med i flytting, og den 20 får vi vite om vi kommer inn på skole, noe vi garantert gjør! Må bare si det, HERREGUD for noen flotte mnd jeg har i vente!!!
Netti*** Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Høres flott ut Håper alt går som planlagt og eksamen består du, det er jeg sikker på. Når man har en plan så går det. Håper du og jenta di får en flott sammer )))
Gjest Dotto Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Ja, jeg tror, og vet at dette går Tusen takk, samme til deg og dine
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Så koselig da:) Først trodde jeg du selv skulle synge inn en cd som du skulle høre i bilen....haha, men regner med du skal laste ned dine favorittsanger hehhehe:) Kose deg resten av året, både du og datteren din:)
Gjest Dotto Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Hehe, hadde vel blitt litt mye Tusen takk, må nyte sommeren dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå