Gå til innhold

glede:)


anonym91

Anbefalte innlegg

klarer ikke vente.. gleder meg sån til ny baby i hus :) har så lyst og bynne og kjøpe nytt baby utstyr :) har bestemt meg for og vente til etter ul hvertfall og helst til etter uke 26 før eg kjøper di største tinga.. er bynnt og kjøpe små ting som bodyer og litt andre nøytrale klær, men føler meg klar til og ta frem vugga hihi er 16 uker på vei med nr 2 :)

flere ivrige ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også har en indre uro, og klør i fingrene...

Men siden vi gikk i 2 mnd å trodde guttungen var en jente, fant ut på 3dn at det var en gutt :) heldigvis hadde jeg vært smart nok til å vente me å kjøpe klær i rosa osv... kun 1 plagg hadde jeg kjøpt for å tilfredstille shoppig behovet. =) så kommer til å vente til etter 3dn med å handle inn evt rosa klær eller evt. noe nye gutteklær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kunn kjøpt nøytrale klær :) men vogn og seng og di store tinga blir jo nøytralt uansett :) gleder meg mer til baby nå når eg vett hva eg går til :) og hvilken forventinger eg kan ha :) går litt fortere med nr 2 føler eg, siden eg er mer forbredt på det skal ta en evighet, men den siste tida føler eg at eg ikkje klare og vente:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme her.. men skal innrømme at jeg er spent på hvordan det blir å ha 2 småtroll i hus =) dem sier at en er som en og to er som ti.. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er eg og spent på. nr 1 er 4 så ho klarer seg jo godt på di fleste områder, såver hele natta osv. men kommer nok til og bli vansklig og fordele oppmerksomheten. nr 1 er jo vant til og kunne sitte på fanget og kose hele tiden :) og energi til og stå opp med ho etter amming og lite nattesøvn blir vell det verste.. men det går seg vell til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm... guttungen er 2 år han da.. så blir 2 1/2år mellom dem =P blir spennden og måtte justere rutiner osv =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...