Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Er selv AP og siden jeg er småbarnsmor føler jeg at det er det riktige partiet for oss akkurat nå
Gjest Heartbroken Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Jeg stemmer AP fordi de ligger nærmest mine verdier og mitt menneskesyn, selv om det selvsagt er mange ting jeg ikke er enig med dem i også. Jeg er for å yte etter evne og motta etter behov.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Egentlig ikke HELT enig med noen partier Men stemmer FRP pga de har den innvandringspolitikken jeg er mest enig i.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Egentlig ikke HELT enig med noen partier Men stemmer FRP pga de har den innvandringspolitikken jeg er mest enig i. Jeg er også mye enig i den invandringspolitikken, men veldig mye annet partiet står for er mot mine prinsipper, derfor får ikke dem min stemme. Ikke for privatisering etc etc...
☆☆☆ Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 AP, fordi jeg i sum er mest enig med dem. Skape og dele..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Skulle ønske det kunne blitt ett nytt system, hvor man heller stemte på SAKER og ikke partier.. Så kunne de som kunne hvert felt styre det feltet. Feks, noen hadde BARE fokus på skole, noen BARE fokus på eldre osv osv. Sånn det er nå, så har jo alle partier noe bra og noe dårlig mener jeg, synd det er sånn ...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 Jeg har stemt rødt og AP i mange år.. Føler de har brukt opp sjansene sine nå og gjort mye som jeg er sterkt uenig i- så neste gang blir det Erna eller Venstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå