Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Noen som vet hva som er mest hygienist? Har variert litt, men får alltid nupper og sår etter å ha fjernet håret nedentlig. Vurderer å begynne fast med f.eks voksing kun for å s om det hjelper, men er redd for å "slite av" sårene og nuppene jeg har. Hvordan pleier dere å fjerne håret nedentil?
Hannepålandet Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Anbefaler å smøre med babyolje etter barbering. Da unngår jeg nupper og inngrodde hår. Bruker asan intimbarbering. Den er bedre enn skum. Og selvsagt kvasst barberblad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå