Gå til innhold

vokse eller barbere underlivet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som er mest hygienist?

Har variert litt, men får alltid nupper og sår etter å ha fjernet håret nedentlig. Vurderer å begynne fast med f.eks voksing kun for å s om det hjelper, men er redd for å "slite av" sårene og nuppene jeg har.

 

Hvordan pleier dere å fjerne håret nedentil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å smøre med babyolje etter barbering. Da unngår jeg nupper og inngrodde hår. Bruker asan intimbarbering. Den er bedre enn skum. Og selvsagt kvasst barberblad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...