Gå til innhold

Hvem forhandler Phil & Teds i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på barnevognguiden og kikket på nyheter og fant en vogn jeg falt plasdask for ut ifra bildene..... Phil&Teds promenade.

Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe ny vogn nå med denne var bare lekker. Begynte plutselig å tenke tanken på å ta den jeg har og ta til sovevogn til barnehagen etterhvert også kjøpe ny likevel. Har jo egentlig både vanlig vogn og sovevogn til barnehagen fra før men.....

Noen som vet hvem som forhandler Phil&Teds i Norge? Finner bare utenlandske sider, og ingen forhandleroversikt. Vil se vogna i virkeligheten før jeg bestemmer meg og aner ikke pris... Ser dyr ut:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo ikke hvor du holder til i Norge, men de selger det merker på den barneutstyrsbutikken på Nordby Svinesund. Lå på samme priser som TFK, MB ol..

Skrevet

Bor flere timers kjøring unna svenskegrensa:( Men absolutt en vurdering å ta turen dit likevel om det blir ny vogn. Kjøpte den vi har nå der og sparte flere tusen kroner siden den også var på tilbud i tillegg til valutakursen.

Ingen butikker som forhandler barnevogner i nærheten her men hadde jeg funnet noen i området Drammen, Hønefoss, Oslo så hadde det gått fint:)

Ligger den barnebutikken på Nordbysenteret der ennå? Var inne å kikket for å se der. Den er borte fra butikkoversikten for Nordby. Da jeg går inn på babyproffsen står heller ikke Nordby/Svinesund/Strømstad i butikkoversiketen dems lenger heller.

Har jo Hapyland på det gamle handelsområdet, men de har ingen nettside:(

Skrevet

Det er på Nordby ja:) Var innom der forrige helg. Husker ikke hva butikken heter da...:) Ligger i nederste etasje ca midt i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...