Gå til innhold

Twilight, Breaking Dawn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så filmen i går og lurer litt på dette med Bella på slutten. Hun er jo en tynn jente, men boken tro ble hun jo helt avmagret på slutten av svangerskapet. Er det bare filmtriks tror dere, eller har skuespilleren slanket seg så mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er en blanding av begge deler. De fleste tynne jenter blir avmarget etter suksess og Hollywood.

Skrevet

Jeg så filmen i går og lurer litt på dette med Bella på slutten. Hun er jo en tynn jente, men boken tro ble hun jo helt avmagret på slutten av svangerskapet. Er det bare filmtriks tror dere, eller har skuespilleren slanket seg så mye?

Tror de brukte stand-in for kroppen. Ansiktet har blitt sminket så det ser utmagret ut.

Skrevet

Det er kun filmtriks, ikke stand in eller noe. Regissøren snakket om dette i ett intervju jeg har sett. De har kun manipulert dette.

Hvis dere søker på YouTube .com og søker behind the scene, breaking dawn så kommer det opp mange filmtriks folk flest ikke kan tenke over:)

Gjest Miryks
Skrevet

Filmtriks, som Lykken over sier. Stewart er en av de få som har fått beskjed om å slanke seg. Husker ikke hvilken etter hvilken film, men hun røyka en del og spiste mye junk, så hun måtte slanke seg for å kunne spille i Twilight igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...