Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Til torsdag kommer de nye sommerdekka vi har bestilt og jeg gleder meg som en unge på julaften Sommerdekka på bilen vår kan vi ikke bruke. De er så slitt at innerst er det helt glatt så hadde jeg blitt tatt med de hadde jeg mista sertifikatet. Vinterdekka våre er det små hull i så vi må fylle luft annenhver dag. Antar de er meget gamle! Fy søren som jeg gleder meg til å få splitter nye dekk på bilen
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 får nye jeg også.. Dog med felger... ut med 13 000, men men gøy er det
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Felger gadd vi ikke. Bilen er så gammel så gidder ikke bruke masse penger på den. Skal kjøpe ny om senest ett år uansett så skal få noen til å legge om dekka på felgene vi allerede har
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Heldig da ja Jeg gleder meg ikke til Torsdag,da begynner jeg å jobbe igjen etter permisjon og minste skal snart i bhg. Grattis med nye dekk,høres ut som dem trengs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå