Gå til innhold

Nå har vi hatt besøk av svigerforeldrene mine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere kommer ikke til å tro hvordan de er! ;)

De reiser fra Danmark, så de har et stykke å reise. Derfor blir det ofte bare noen dager i året de er her. Det klarer jeg.

Jeg er i utgangspunktet ikke en "fin" person altså, men...

* Svigermor la seg mellom 19.30 og 20.00 begge dagene fordi hun ble så full. Vi merket ikke noe, for hun prater ikke så mye pga språkbarrieren. Plutselig sa bare svigerfar at hun måtte legge seg og hadde drukket for mye.

* Svigerfar satt og hostet rett oppi smøret og maten. Holdt seg ikke for munnen og det var skikkelig hostetokter.

* Svigermor lagde egen mat til seg siden hun opprinnelig er fra et annet land lenger bort og fortsatt liker best den maten. Første morgenen lagde hun noe greier med kjøtt og litt grønnsaker. Dette hadde hun stående på benken i to dager og spiste siste rest da.

* Ikke èn gang var svigermor på badet for å vaske seg. Hun var bare innom et lite toalett. Det lille toalettet er forøvrig fullt av tannkremsprut og noe vått på gulvet rett foran toalettet nå. Det Må jo være urin!

* De tok med seg ca ti liter brus som de bare hadde i en pose i gangen. Jeg trodde kanskje vi skulle få det siden de ikke tok det frem eller drakk noe av det. Men neida, de tok med seg de ti literne hjem igjen.

* Den ene dagen satt vi nesten bare inne! De var ikke intr i å gjøre noe og den dagen var verre enn å være hjemme med sykt barn. Bare henge rundt i en liten leilighet, seks personer. Både barna og vi holdt på å bli gale.

* Svigerfar fortalte at svigermor blir så fort dårlig i magen (pga gammelt kjøtt hun spiser kanskje? Det er nå min teori). Hjemme røyker hun på do, men det går jo ikke her...... Hehe, nei, det går ikke her.

* Begge to spiser med åpen munn, smatter og raper ved bordet.

* De søler og smuler og syns det er helt normalt og greit virker det som.

Jeg sitter igjen og føler meg veldig, veldig overrasket over at samboeren min har blitt en såpass normal og oppegående mann. Og tja, det føles bare helt surrealistisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... kan ikke gjøre annet enn å le... :P

Skrevet

Oj, herlighet! Det var litt drøyt, hehe. Kanskje greit at det er litt avstand mellom dere :P

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Håhåååi :D bra at det bare er for noen få dager da ;)

Skrevet

ÆSJ! Så utrolig ekkelt!! Kanskje du kan få samboeren din til og si noe til de?? Veldig godt d er så langt avstand mellom dere ivertfall...

Gjest overlord
Skrevet

Å hjelpes. Hadde rett og slett ikke holdt ut.

Skrevet

Spesielt. Meget spesielt.

Når det er sagt kan jeg bare si at det hadde ikke vært meg som satt inne med dem en hel dag i en liten leilighet. Hadde saska med meg ungene og gått en laaaaang tur.

Ved nærmere ettertanke hadde jeg nok gjort det hver eneste dag...

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Oj! All ære til dere som holdt ut. For håpe det blir lenge til neste gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...