Gå til innhold

Noen som har tatt plumbotesten her???


*Idae123

Anbefalte innlegg

hvis ja, hva ble resultatet?

 

Har resultatet evt. stemt med din første/andre fødte?

 

Jeg tok den igår, er annengangsføden, og fikk fargen grønn som indikerer jente..

tok ikke denne testen med første mann, så vet ikke om det stemmer.. bare å vente å se 20april da vi skal på ord.UL =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok testen med nr 2 og fikk gusjegrønn. ikke så veldig annerledes fra den originale gulfargen, men definitivt grønnere. og jeg fikk jente ;) men tok ikke testen når jeg gikk med gutt, så vet ikke om den hadde vist det samme da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok testen med nr 2 og fikk gusjegrønn. ikke så veldig annerledes fra den originale gulfargen, men definitivt grønnere. og jeg fikk jente ;) men tok ikke testen når jeg gikk med gutt, så vet ikke om den hadde vist det samme da :P

 

 

så moro at den stemte på deg...

både plumbotesten og kinesiske fødekartet sier jente... men kinesiske fødekarte stemte ikke på meg når jeg skulle ha guttungen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefales fra uke 15. Tiss i en kopp/syltetøyglass (helst et du kan kaste) Fyll den ca halvveis med urin. En god dose med andre ord Ha oppi 1-2 ss plumbo (pulver!) avhengig av str på skje og mengde urin. Ta nærmere 2 ss. Gjøres ute. Hold pust (eller la mannen gjøre det) og gå inn. (farlige gasser) Etter 30 min kan testen avleses. Gul/grønn=jente Brun/rød=gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL om to dager, så burde jo tatt testen for å se om det stemte ;) aldri hørt om denne før. Artig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettopp også ut, om noe som heter natrontesten =P

 

2ss natron i en kopp, tiss på natronen UTEN å røre i blandingen. Bruser og bobler det slik brus gjør (dette er både synlig og hørbart) er det gutt, skjer ingenting er det jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... og jeg som akkurat har tissa ;))) hihi men trenger ikke å vente lenge til neste sjanse ... hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som finner på alt dette? Artig, men tror jeg står over den plumbotesten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe dette har jeg aldri hørt om, tror jeg må teste den natroen. det har jeg i skapet. så får vi se om det stemmer på ul om 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...