Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #1 Skrevet 8. april 2012 Jeg vurderer å søke på en stilling et godt stykke unna. Det er en times kjøring hver vei. Dersom jeg skulle søkt på stillingen, hadde jeg enten vært avhengig av at jeg jobba tidligvakt, pappaen slutta tidligere på jobb eller noen andre kunne hentet barnet i barnehagen. Barnet vårt legger seg også i halv syv tiden og jeg hadde da ikke fått sett barnet den dagen om jeg jobba sent. Ville dere søkt? Er så usikker, men trenger jobb
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Om det er din eneste mulighet for jobb så ja. Selvfølelig. Om du har andre muligheter så hadde jeg nok ikke tatt den.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 Hmm, siden du ikke har jobb fra før, er det nok lurt å søke. Det er lettere å få en annen jobb senere om du er i et jobbforhold... Men hadde ikke satset på å ha det som et blivende sted nei, både med tanke på arbeidsvei, du kan ikke jobbe vakter, avhengig av at andre henter for dere eller at pappaen må slutte tidligere, og ikke minst lite våkentid med jenta...!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Jeg hadde nok det om det var den enste muligheten for jobb og det virkelig er en jobb du vil ha. Men ikke ellers. da hadde jeg heller prøvd å jobbe i nærheten av hjemme.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Da dropper jeg det. Jeg har mulighet til å ta butikkjobber m.m. og jeg har en liten ekstrahjelp stilling i hjemmesykepleien, så da dropper jeg heller den stillingen og venter på noe nærmere
Mamma med 2 små Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Ja det hadde jeg gjort. Jeg jobber to timer unna hjemmet. Bedre enn å ikke ha jobb. Bruker helger og ferier med barna godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå