Gå til innhold

aaaaaaaaaaaaargh gjeeeeeesp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten at jeg er kvlam. Våknet av tett nese, men var så sliten og kvalm at jeg ikke orket å stå opp for å lete etter nesesprayen. IDIOT! Sto til slutt opp i to tiden og fikk spryet meg. Sov en time, så våknet eldtse og hadde mistet dyna. Sov en time til, så våknet minste og var urolig. Ga smokken. Mannen min esnorker altså som en UVÆR for tiden og lå å hørte på det vekselsvis med gryntingen til babyen. Sto opp halv fem, gråt, ga mat til babayen og tenkte FAEN I HELVETE! Så kjeftet jeg på mannen min for at han snorker( ha ha) og nå har jeg snart drukket hele presskannen min med kaffe.

Har ikke ligget inn her på et halvt år snart

og DER er babyen våken 0555 HVER MORGEN

faen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldigvis er han verdens nydeligste:) Åh, babyhuden.

Skrevet

:-) Ønsker deg en god dag i dag da! Det er vondt å være for trØtt, men kaffe er godt. Jeg nyter min trippel espresso i svært anstendig tid, i pysjen, utvhilt - o lykke! Det kommer snart en sånn morgen til deg og.

Skrevet

Vil bare si at jeg føler med deg. Dog står ikke barnet mitt opp 5 på 6 og hun sover hele natten og jeg må ikke opp for å amme osv, men jeg synes det er død og pine å stå opp kl 7. Men etter å ha lest ditt innlegg føler jeg meg veldig heldig. Godt å få ting satt i perspektiv innimellom.

Håper det blir bedre etterhvert :)

Gjest peacock
Skrevet

Huff da, kan du ikke dytte til mannen din når han snorker? Evt få han til å stå opp med barna på natt/morgen? Han kan jo både rette på dyna og gi smokk :-) Se å få hvilt deg litt nå som det er ferie :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...