Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Ble mor da jeg var 16 år, nå er datteren min 16 år og jeg 32. Det var noen tøffe år og jeg anbefaler ingen 16 åringer å planlegge å bli mødre så tidlig. Gikk lang tid før den sterke morsfølelsen kom, levde et dobbeltliv med festing, studier, amming, tårer etc. Likte ikke småbarnsperioden og var ganske mye deprimert. Men nå, det er bare så herlig og jeg er så stolt både av meg selv og av datteren min. Alt som har vært tungt og som jeg har strevd med har jeg fått så mye tilbake for. Får så gode tilbakemeldinger på skolen, hun har mange hyggelige venner, er så sosial, snill, rettferdig og empatisk. Og det beste av alt, vi har den samme humoren og ler mye sammen. å bruke humor i oppdragelsen og hverdagen er virkelig et must! Vi har selvfølgelig være utfordringer og feider som alle andre men jeg bare liker så mye bedre å være tenåringsmor enn småbarnsmor. Føler meg levende sammen med ungdommene og de er så herlig fjasete, flaue, artige og livlige. Ville bare dele dette med dere siden jeg kjente meg så glad og ikke har en mann å dele det med:P
eliona Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Ååå så deilig. Jeg var 20 da jeg fikk min datter, og har tenkt på på at når jeg er 35 er hun 15, når jeg er 40 er hun 20 osv, selv om msn strever som ung så får man så uendelig mye mer etter hvert. Nå er jeg 28 og dattera mi snart 8. En deilig tid i møte:-)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Jeg har en liten jente på snart året, og jeg gleder meg veldig til hun blir eldre. Gleder meg til alt egentlig, hehe..bare håper hun vil ha "jentenkveld" med meg en gang i blant før "du er såå teit mamma" haha!! Enig i at humor i hverdagen må til, og her ler vi mye allerede! Var veldig kjekt å lese innlegget ditt!!
nasse nøffen Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 jeg er 35 og har en datter på 14=) DET ER SUPERT.... har ei på snart 6 å da, og storesøster er jo nesten som en mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå