Gå til innhold

Hadde du synes dette var ekkelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg , mannen min og barna på et kjøpesenter. Dattera vår skulle på do så jeg ble med hun mens mannen min gikk litt videre med vogna. Da vi var ferdig på do , gikk jeg inn på vita ( gikk samtid i rettning som mannen min , jeg visste at han ikke var kommet så langt) da en ung mann også gikk forbi men snudde brått og kom inn til vita han også. Så prøvde han å smile til meg mens jeg bare kikket ned og syntes det var noe som gjorde det hele litt ekkelt. Han fulgte etter meg da jeg var ferdig , men holdt litt avstand. Da jeg traff mannen min igjen gikk vi på kiwi, med denne mystiske mannen på slep. Da jeg sto å så på shampoer kom han plutselig og spurte om ikke han kunne få mitt nr!!! Jeg latet som jeg ikke skjønte norsk ( har et utenlandsk utseende) . Da slapp han en lapp i handlekurven min der det sto, Ring meg ikveld, har noe jeg må si Deg!!! Jeg har aldri vært så nervøs før, og ei venninne ler av meg og sier at han bare har ønsket å flørte, men HALLO er dette normalt å gjøre sånt? Hadde jeg vært alene eller ut på byen så kunne jeg skjønt det! Nå ser jeg denne mannen nesten overalt føles det som.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh ja han var helt normal, abdolutt ikke stygg men smilet satte meg ut av spill, på en ekkel/skremmende måte.

Skrevet

ooh litt ekkelt ja... Spesielt siden han ga deg nr sitt ETTER at han s at du gikk sammen med mannen din.

Jeg må dog ærlig innrømme at jeg hadde lurt litt på hva han ville si til meg. Tenk om han kanskje var min halvbror eller no.

Skrevet

ooh litt ekkelt ja... Spesielt siden han ga deg nr sitt ETTER at han s at du gikk sammen med mannen din.

Jeg må dog ærlig innrømme at jeg hadde lurt litt på hva han ville si til meg. Tenk om han kanskje var min halvbror eller no.

Hvis nr ikke er hemmelig kan du jo søke det opp på gule sider og deretter google han. Sånn bare på gøy;-)

Tror jeg også hadde synest det var ekkelt hvis en fremmed hadde gjordt det samme mot meg..

Skrevet

Om du så utenlands ut og mannen din norsk ut, så kan det jo tenkes at han tenkte at du var en importert brud, desperat etter å komme ut av ekteskapet ditt. Gjerne komme til han for videre plaging og torturering.

(desverre et stort samfunnsproblem med mishandling av disse ekteskapene)

Skrevet

Tror ikke han tenkte at jeg var det, ser ikke SÅ utenlandsk ut, men mørkt hår , brune øyne, og tar litt sol. Og han begynte jo å forfølge meg allerede etter at han så meg på vita. Men måten han snudde brått på (han var egentlig på vei forbi vita) da han så meg , det gjorde at jeg tenker at han tok den besluttningen der og da. Og nr sitt så jeg at han skrev , jeg visste jo ikke hva han gjorde i øyeblikket men skjønte det etter at han la ned nr. Jeg skal nok ringe en gang men ikke de nærmeste dagene, da jeg tenker i tilfelle han gjør dette ofte. Men hvis han da husker meg når jeg sier at jeg fikk nr hans på et kjøpesenter så må han ha vært spesielt ut etter meg.

Skrevet

Hadde syntes det var ekkelt ja! Jeg hadde ringt mens mannen min hadde hørt på jeg

Skrevet

Ring med nummerblokkering på da! (Som om du ikke tenkte på det, men måtte bare si det :) )

Skrevet

Få mannen din til og ringe ham, da tror jeg du slipper og føle deg forfulgt. Mange menn må få en tydelig beskjed om at de har en mann og da serlig fra "eieren", altså mannen.

Men jeg syns faktisk det er mere underlig hvis du ikke har sakt noe til mannen din? Og at du i det hele tatt vurderer å ringe ham?

Skrevet

Få mannen din til og ringe ham, da tror jeg du slipper og føle deg forfulgt. Mange menn må få en tydelig beskjed om at de har en mann og da serlig fra "eieren", altså mannen.

Men jeg syns faktisk det er mere underlig hvis du ikke har sakt noe til mannen din? Og at du i det hele tatt vurderer å ringe ham?

Eieren??? Guri, hvilket århundre lever du i?

Og hva er problemet, ring med skjult id og finn ut hva han vil. Mest sannsynlig er han en kåt fyr som vil ha deg...

Skrevet

Jeg har sagt til mannen min, selvfølgelig men har ikke fortalt om nr, vet han vil gjøre alt for å finne han og da kan han havne i bråk. Man vet jo ikke hensikten til denne andre mannen. Jeg har tenkt å ringe å spørre hva han ville ja, men ikke fortelle direkte hvem jeg er. Får jeg inntrykk at han bare var ute etter et ligg så kan jeg slappe av, men akkuratt nå tenker jeg på så mye rart, tenk om han vet hvor jeg bor, om han vet skolen til dattera mi, ja masse rart som surrer. Han har skremt meg litt med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...