min<3 Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Ca 4 timer flytid. Trenger alle mulige tips og råd, for akkurat nå gruer jeg og samboeren min seg veldig.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Ikke noe å grue seg for! Fire timer går ganske fort. Husk å ta med noe god mat som ungen liker .Feks smoothie-ellas kitchen. Og vann. Hva liker han/hun å holde på med? Leker, bøker er et bra triks. Jeg ammet enda, hadde det som ekstra ved landing/letting. Ellers sa helsesøster at det er viktig at de beveger munnen under take off/landing. F.eks ha en smokk som du putter ut og inn av munnen. Dette for å unngå dotter i ørene. Har du mulighet å velge seter? Jeg synes det er greit å sitte ved midtgangen. Lette å komme seg til toalettet, og kan ta seg turer rundt.
min<3 Skrevet 7. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2012 Han liker å kaste ting på gulvet Jeg tror det jeg ser for meg blir mest stress er behovet hans for å hele tiden skulle ned på gulvet,krabbe,reise seg,pille på ting...Hehe da vi bestilte turen var han bare et par mnd og lå jo bare der har heldigvis fått plasser med god benplass. Gleder meg jo veldig til å komme fram og starte ferien,men det er nok litt sånn jeg er. Tar alle sorgene på forskudd og tenker det værste.
petite fleur Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Med eldstemann var reising ingen sak Han sov mesteparten av veien og var helt oppslukt i de nye lekene vi hadde kjøpt, juicen og rosinene sine. Minstemann derimot, skrek av full hals og var generelt misfornøyd. Var sjeleglad når vi var framme.
mira82oslo Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Puffer ris/havre funker veldig bra her som tidsfordriv tar Lang tid å plukke en og en i munn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå