Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 4 timer flytid.

Trenger alle mulige tips og råd, for akkurat nå gruer jeg og samboeren min seg veldig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe å grue seg for!

Fire timer går ganske fort. Husk å ta med noe god mat som ungen liker .Feks smoothie-ellas kitchen. Og vann.

Hva liker han/hun å holde på med? Leker, bøker er et bra triks.

Jeg ammet enda, hadde det som ekstra ved landing/letting. Ellers sa helsesøster at det er viktig at de beveger munnen under take off/landing. F.eks ha en smokk som du putter ut og inn av munnen. Dette for å unngå dotter i ørene.

Har du mulighet å velge seter? Jeg synes det er greit å sitte ved midtgangen. Lette å komme seg til toalettet, og kan ta seg turer rundt.

Skrevet

Han liker å kaste ting på gulvet ;) Jeg tror det jeg ser for meg blir mest stress er behovet hans for å hele tiden skulle ned på gulvet,krabbe,reise seg,pille på ting...Hehe da vi bestilte turen var han bare et par mnd og lå jo bare der ;) har heldigvis fått plasser med god benplass. Gleder meg jo veldig til å komme fram og starte ferien,men det er nok litt sånn jeg er. Tar alle sorgene på forskudd og tenker det værste.

Skrevet

Med eldstemann var reising ingen sak :) Han sov mesteparten av veien og var helt oppslukt i de nye lekene vi hadde kjøpt, juicen og rosinene sine. Minstemann derimot, skrek av full hals og var generelt misfornøyd. Var sjeleglad når vi var framme. :)

Skrevet

Puffer ris/havre funker veldig bra her som tidsfordriv ;) tar Lang tid å plukke en og en i munn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...