Nummer tre <3 Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Noen som vet hvordan overtidsrutinene er på Fredrikstad sykehus? Når blir man evt satt igang?
Søtesnillelille Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Noen som vet hvordan overtidsrutinene er på Fredrikstad sykehus? Når blir man evt satt igang? Jeg fikk time til overtidskontroll en uke etter ul-termin, men jeg fødte den dagen så slapp kontrollen. Tror ikke alle gjør likt, så kommer nok ann på hvilke du møter på en eventuell overtidskontroll med tanke på om du blir satt i gang eller ei.
herewego Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Jeg hadde termin 18 desember og fikk beskjed om at jeg ville bli satt igang 1. januar om han ikke kom før, nå kom han 27. da så.... Var på overtidskontroll en uke over termin.
Vogndilla Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Alle gravide i Norge skal inn til kontroll en uke over termin, for så å bli satt igang innen man er 14 dager over. Dette er nye regler vedtatt av helsedirektoratet i samråd med WHO.
Nummer tre <3 Skrevet 8. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2012 Men når dere skriver kontroll, hva menes med det da? Hva gjør de på overtidskontroll som man ikke gjør på vanlig kontroll?
herewego Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Men når dere skriver kontroll, hva menes med det da? Hva gjør de på overtidskontroll som man ikke gjør på vanlig kontroll? Var inne til ultralyd på sykehuset, der sjekket de også modning.
Vogndilla Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 Da kommer du til kontroll på sykehuset hos en lege/spesialist som undersøker deg nedentil, om man er moden, noen stripper dersom det er lite modent. Så tar de en ultralyd for å sjekke str på barnet og om alt er ok. Også avtaler man tidspunkt for evt igangsetting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå