KonTiki Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Noen som vet når SIMO solgte kombivognene UTEN kalesjestrammerhendel (? langt rart ord....) Har arvet en vogn men eier viste ikke når den ble kjøpt? Nå lurer jeg på om vogna er gammel og om det kanskje er bedre å finne en nyere?
Stina <3 Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Hvis vognen er fin og virker som den skal hadde ikke jeg kjøpt ny bare fordi den er gammel...
Søtesnillelille Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Hvis vognen er fin og virker som den skal hadde ikke jeg kjøpt ny bare fordi den er gammel... Mener du sånn til å stramme kalesjen? (Slå den opp og ned liksom?) Det var det på den mine foreldre hadde til meg... Fra 84...
KonTiki Skrevet 7. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2012 Trur ikke den kan vær fra 84...;-) Tror den må være fra 2001-2005 eller noe sånt.....
Søtesnillelille Skrevet 8. april 2012 #5 Skrevet 8. april 2012 Trur ikke den kan vær fra 84...;-) Tror den må være fra 2001-2005 eller noe sånt..... Håpet ikke den var så gammel *hihi* Vi har det på vår vogn fra 2009 i allefall, så da er den eldre enn den. Kan jo ringe en forhandler og spørre?
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Vår fra 1997 hadde det.... Om jeg forstod rett.
Vogndilla Skrevet 8. april 2012 #7 Skrevet 8. april 2012 Legg ut bilde så er det lettere, mange som kjenner igjen designet/fargene og vet hvilket år den er fra!
optimist77 Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 Om vogna er like fin, så hadde ikke jeg tenkt på å kjøpe en ny. Vi kjøpte vår simo kombivogn brukt, og tidligere eier kjøpte den i 2005 og brukte den til sine to barn. Vi brukte den til vår første for snart tre år siden og har igrunn brukt den til han helt til nå, siden han brukte den i barnehagen som sovevogn der...Nå venter vi nr 2, og tenker å bruke den på samme måten. Ny vogn er dyrt, men, ettersom vi kjøpte brukt, så er jeg heller ikke redd for å "bruke" den, som feks i barnehagen...Så får vi se hvor slitt den blir om nye tre år, hvis ikke så skal jeg "kassere" vogna på fyllinga med god samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå