Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Jeg skal gjøre noe som folk ser på som en liten "bagatell" idag.. MEn jeg gruer meg så fælt.. Det jeg skal er å parkere ett sted, der jeg veit det er mye folk... Det er fest hos naboen til søsteren min, og jeg skal til søsteren min.... Hvordan roe ned??
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Hehe. Nei. På parkeringsplassen. Men det er fortsatt tanker om hvor jeg skal parkere, om det er bra plass, om det er folk som ser på meg, osv osv.
christianne Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 er ikke lett det der:( vet hvordan du har det! det kan jo høres tullete ut, men det er der ikke.. jeg har ikke noen gode råd på akkurat det, enn at du burde gjøre det og prøve å få en så posetiv opplevelse rundt det som mulig:) lykke til
Gjest Miryks Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Kan du ikke gå dit, eller få noen til å plukke deg opp? Om du er redd for om det er fullt, er det helt sikkert mange som skal dit, og dermed noen som har plass til deg i bilen.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Det der er veldig slitsomt... eneste jeg kan anbefalle deg er psykolog!! Ting blir ikke bedre uten hjelp! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Tenk at det ER plass, det vil være mørkt, gardinene hos festfolkene er sikkert lukket igjen og ingen vil se deg og om de ser deg så er de opptatt med sitt og med festen. #2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå