Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Leste om Samantha Brick. Blir helt oppgitt jeg! Går det an å være så tett i pappen?? http://www.kjendis.no/2012/04/07/kjendis/samantha_brick/skjonnhet/mote/gwyneth_paltrow/21006340/
Gjest Miryks Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 La henne bare leve i bobla si. Skjønnhet defineres av hver enkelt. Om hun synes hun er pen, så... La henne tro det.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Hun var sikkert penere i 20-årene. Når ei høy, slank og blond dame kommer gående, så reagerer folk selv om hun har sine små uregelmessigheter i ansiktet. Men ja, jeg tror på det hun forteller og tror at folk mener de har rett til å mobbe vakre damer. Hvorfor kan man ikke bare innrømme det?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Folk tror de har rett til å mobbe vakre damer? Hvor i all verden tar du det fra? Det er vel det berømmelige misunnelsekortet som alltid blir spilt her inne..det er jeg LEI. Hvis du er uenig, er du atomatisk misunnelig...
SameSara Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Er sjelden de peneste damene som skryter av at de er pene, men de som tror at de er det......
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 En ting er å skryte av det, noe annet er å gi utrykk for at man vet at man ser bra ut. Jeg er pen, og jeg vet det - rett og slett fordi jeg har speil. Gidder ikke å late som om det ikke er sant, men jeg skryter heller ikke av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå