Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Tips til hvordan man skal holde ut den siste tiden når man har mistet all ork og lyst? Og tips til noe som kan sette i gang ting? Hører sex er vidunderkuren som setter igang fødsler, men det får vi ikke til. Gjør alt for vondt og noe sperrer for på en måte. :/ Blir jo ikke mindre slitsomt av at man sover dårlig på natten på grunn av vonde magesmerter og begynner å tro at ting er på gang, for så å våkne på morgenen og ikke kjenne noe lenger...
Lille- MO Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 gå deg en tur og prøv å sov så mye du klarer:D , jeg gikk 3 dager over og husker ventetiden godt.. men plutselig er den over;) lykke til
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Gikk en uke over og var til slutt dritt lei. Ble satt i gang pga høyt blodtrykk og gjett om jeg var lykkelig!! Prøvde absolutt alle mulige kjerringråd(inkl å stimulere brystvortene). Skjedde absolutt ingenting. Ta tiden til hjelp. Les en bok om det får fokuset vekk fra ventingen, gå deg en tur. Eneste som ga litt kynnere var orgasme. Så selvom ikke dere klarer sex akkurat nå kan du vel be mannen om å stimulere deg seksuelt uten penetrering. Kan jo hende du har mer flaks enn meg og at det setter i gang fødselen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå