Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Noen som har erfaring med dette ? De to første babyene mine har ligget med hodet ned stabilt fra ca uke 30, men 3mann ligger fortsatt på tvers nå i uke 35. Sikkert vanlig at de plutselig snur seg, men lurer på om noen har erfaring med det ?
AnonymeAnine Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Mitt tredje barn lå i tverrleie til uke 36 eller 37, da ble han vendt av lege. Det var ikke vondt og det gikk veldig fort. Nå var min baby bare 2520 g ved fødsel så det kan hende det var enklere enn vanlig. Jeg vet at mange sykehus ikke vender pga komplikasjoner. Jeg ville spurt jordmor så snart som mulig hva de gjør der du skal føde for man kan ikke føde et barn som ligger i tverrleie. Jeg vil tro at de planlegger KS slik at det skjer før fødselen starter. Lykke til!
ariel78 Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Takk for svar, skal til legen til uka så da får høre nærmere da. Kjennes ikke ut som babyen har snudd seg siden sist, men vet ikke 100 %.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå