Gå til innhold

Hvilket forhold har dere til leieboerne deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som leier ut i samme hus som dere bor selv altså.

Vi er på hils med våre. De er trivelige folk, men ønsker ikke noe tettere forhold. Syns de bråker litt mye, men betaler i tide og holder leiligheten godt vedlike.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett greit. Vi leier ut to små leiligheter i kjelleren. Hun ene er fantastisk, vi ser eller hører omtrent aldri noe fra henne. I den andre leiligheten bor det et par som tar seg litt vel til rette, blant annet okkuperte de utehjørnet vårt en del ganger i fjor uten å spørre. Vi sa i fra til slutt, så da sluttet de med det.

Leieboere skal knapt sees, og i hvert fall ikke høres :)

Skrevet

Bare på hils med våre. Men hun flytter snart ut, har vært en del; "kan ungene deres roe seg for jeg skal sove " enda hun visste at vi hadde små barn som kommer til å løpe litt frem og tilbake. Og strømmen har hun på hele tide bare for dritt, hun har inkl strøm. Hun hadde sagt til ei at hun bare kunne putte et håndkle i tørketrommelen for at vi skulle få høy strømregning. Så nå er det ut med henne, heldigvis for at kontrakten går ut.

Skrevet

Tar en prat med vår når vi møter han. Men han jobber som langtransportsjåfør så ser han nesten aldri. Tok han med fra forje plass vi bodde så er veldig glad i å leie til han :-) blitt en del år. Han klager aldri på ungene, betaler punktlig og fester litt av og til men det må han få lov til...

Skrevet

Har veldig godt forhold til vår leieboer. Hun er alenemamma med to barn på samme alder som våre så vi er ofte sammen så barna kan leke og vi kan drikke kaffe. Hun er veldig trivelig, fester aldri, betaler alltid i tide og aldri noe tull. Håper hun aldri flytter ut :)

Skrevet

Stort sett greit. Vi leier ut to små leiligheter i kjelleren. Hun ene er fantastisk, vi ser eller hører omtrent aldri noe fra henne. I den andre leiligheten bor det et par som tar seg litt vel til rette, blant annet okkuperte de utehjørnet vårt en del ganger i fjor uten å spørre. Vi sa i fra til slutt, så da sluttet de med det. så ikke leig ut da. leieboere har også ett liv. Personlig gidder jeg ikke å bo i samme hus som hueier. Bare klahing og sutring.

Skrevet

Stort sett greit. Vi leier ut to små leiligheter i kjelleren. Hun ene er fantastisk, vi ser eller hører omtrent aldri noe fra henne. I den andre leiligheten bor det et par som tar seg litt vel til rette, blant annet okkuperte de utehjørnet vårt en del ganger i fjor uten å spørre. Vi sa i fra til slutt, så da sluttet de med det. så ikke leig ut da. leieboere har også ett liv. Personlig gidder jeg ikke å bo i samme hus som hueier. Bare klahing og sutring.

Leier Askepott <3 hos Anonym # 2? :)

Skrevet

Ganske godt. Barna våre er venner og sover over hos hverandre. Vi griller sammen på sommeren og feiret nyttårsaften sammen. Mannfolkene mekker bil med hverandre og jeg og kona skravler sammen.

De betaler i tide, fester svært sjeldent og når de gjør det så er vi med :P

Veldig fornøyde med leieboerne ja =)

Skrevet

Nå har jeg aldri leid ut, men jeg har leid og vil si vi hadde et veldig bra forhold. Jeg fikk iallefall aldri høre at jeg bråket, men at de ikke hørte noe til meg i det hele tatt. Når jeg skulle flytte fikk jeg beskjed om å stikke innom for en kopp kaffe hvis jeg var i området.

Ellers så passet jeg deres barn om de hadde noen planer, barna kunne sove over hos meg og barna deres samt en haug med venner var stadig vekk inne hos meg på besøk. Mitt barn var også på besøk hos dem innimellom :) det var nesten trist å flytte når man kom så godt overens med hverandre!

Skrevet

Leier Askepott <3 hos Anonym # 2? :)

Nei. askepott hadde skrevet ett langt innlegg, men det forsvant når hun la det ut :@.
Skrevet

Vi kan prate om løst og fast og om det som opptar oss. ta et glass vin osv, men vi er helt klart leieboer/utleier og har ikke veldig tett kontakt. de tingene jeg snakker om her, har skjedd over noen år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...