Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Vet det brukes til å få eggløsning, og at det ofte gies til kvinner som vil bli gravide og ikke har eggløsninger. Men er det noen av dere som har fått det for å få en normal syklus?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2012 #2 Skrevet 8. april 2012 Hei. Jeg hadde en stund mensen hver 14 dag, og da kunne den vare i 14 dager, dette hadde jeg mange mnd. Så jeg fikk pergotime av gynekologen, men hun spurte også om det var greit å bli gravid for meg, og vi hadde prøvd å bli gravide men, med den syklysen så var det jo umulig:-) menstruasjonen ble normal og jeg ble gravid innen 4 mnd:-)
magpie Skrevet 8. april 2012 #3 Skrevet 8. april 2012 det henger vel ofte litt sammen. Jeg ønsket å bli gravid og fikk pergotime på grunn av det, men grunnen til at jeg ikke ble gravid var jo at syklusen var helt ut å kjøre. Når mensen kom tilbake etter svangerskap har syklusen derimot vært veldig regelmessig
Ver@ Skrevet 8. april 2012 #4 Skrevet 8. april 2012 Jeg fikk pergotime pga veldig lange, ustabile sykluser. Ble gravid på andre kuren, med tvillinger (noe økt sjanse for flerlinger ved bruk av pergotime, så ultralyd før eggløsning er å anbefale om du ikke ønsker mer enn et barn i slengen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå