Gå til innhold

Noen som har brukt Pergotime her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det brukes til å få eggløsning, og at det ofte gies til kvinner som vil bli gravide og ikke har eggløsninger. Men er det noen av dere som har fått det for å få en normal syklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg hadde en stund mensen hver 14 dag, og da kunne den vare i 14 dager, dette hadde jeg mange mnd. Så jeg fikk pergotime av gynekologen, men hun spurte også om det var greit å bli gravid for meg, og vi hadde prøvd å bli gravide men, med den syklysen så var det jo umulig:-) menstruasjonen ble normal og jeg ble gravid innen 4 mnd:-)

Skrevet

det henger vel ofte litt sammen. Jeg ønsket å bli gravid og fikk pergotime på grunn av det, men grunnen til at jeg ikke ble gravid var jo at syklusen var helt ut å kjøre. Når mensen kom tilbake etter svangerskap har syklusen derimot vært veldig regelmessig :)

Skrevet

Jeg fikk pergotime pga veldig lange, ustabile sykluser. Ble gravid på andre kuren, med tvillinger (noe økt sjanse for flerlinger ved bruk av pergotime, så ultralyd før eggløsning er å anbefale om du ikke ønsker mer enn et barn i slengen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...