Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Tenkte at det kanskje ble tilbud på ski nå i påska eller rett etter påske, eller er det vanligvis ikke tilbud på ski (evt om jeg er for sent ute til tilbudet)? Noen som vet hvor det evt er tilbud? Tenkte å kjøpe ski så vi har til vinteren igjen til veslejenta som da blir to år, selv om det kanskje er i tidligste laget. Er det 90 cm som er minste størrelse på ski eller finnes det mindre?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Såvidt jeg har fått med meg har sportsbutikkene hatt dumpingsalg på ski de siste mnd pga mild vinter. Vil tro du finner tilbud i hvilken som helst sportsbutikk du går innom.
Gjøkeredet③ Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 På XXL kaster de jo nærmest ski og skiutstyr etter deg om dagen
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Jeg tror du må skynde deg! Sykler har jo kommet inn på skiplassene!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Her har de hatt dumpingpriser på ski lenge før påske, var på G-max tidligere i dag og nå var alt av ski pakket vekk og syklene tatt over plassen så her er du for sent ute. For to-tre uker siden fikk du ski, binding og sko til voksen fra 500 kr og oppover på samme sted.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Huffda, da er jeg sikkert for sent ute... håper det er igjen noe rett over påska! Skal sjekke xxl... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå