Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Jeg var på jentetur i Tyrkia for en stund siden, og har nå funnet ut at jeg er gravid. Ut i fra det jeg har kommet fram til,må jeg har blitt gravid der nede. Var en skikkelig fylletur, så ble noen onenightstands for å si det sånn. Men greia er jo at jeg har samboer, og hn tror jo så klart at det er han som er faren. Jeg har så langt latt han tro det, men han skjønner jo tegninga når det kommer ut en mulatunge. Finnes det noen som helst måte å lure han til å tro at det likevel er hans ? Han gleder seg såå fælt til å bli pappa, stakkar..:\
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Unskyld meg,men må bare si "som man sår,høster man"..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Jeg tror nok at du må ta den samtalen med ham og fortelle om det. Ellers skal du jo gå å ødelegge deg selv med lure på om den ungen blir mørkhåra, brunere enn vi er osv.... Og så må jo du si, at det er et mulighet. Var du sammens med samboeren din den gang også? Er det absolutt ikke mulig at det er hans sitt barn?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Som man reder ligger man, stakkar samboeren din som kan være smitta med alt mulig rart fordi du er en uansvarlig møkkakjerring. Eller så er du et møkkatroll. Noe med møkk er du hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Det kan jo være mulig at samboeren min er faren, men større sjans for at han ikke er det. Orker ikke tanken på å fortelle han det, vet han blir helt knust, og går sikkert fra meg, vil jo ikke det.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 Finn på noe bedre på en lørdags formiddag.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #9 Skrevet 7. april 2012 Håper du fortsatt troller, men hvorfor skal han være sammen med deg på slike premisser? Du reiser bort og horer deg også skal ikke han ha noe å si med den saken? Hva med det faktum at du kan ha smittet han med noe?
Ugress Skrevet 7. april 2012 #10 Skrevet 7. april 2012 Det kan jo være mulig at samboeren min er faren, men større sjans for at han ikke er det. Orker ikke tanken på å fortelle han det, vet han blir helt knust, og går sikkert fra meg, vil jo ikke det. Hehehe.. Er da umulig noen som kan være så dumme? Troll
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #11 Skrevet 7. april 2012 Jeg har vanskelig for å tro at det finnes så kyniske og umoralske mennesker.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #12 Skrevet 7. april 2012 Sånn jeg ser det har du to muligheter: 1. (Den feige løsningen) Du tar abort og holder fullstendig kjeft til samboeren din og alle andre. 2. Du forteller samboeren din hvilken forferdelig h*** du er og har vært, og forbereder deg på følgene av å spre beina til gud og hvermann! Regn med å stå på egne bein. (Eventuelt innrøm at du troller fordi du kjeder vettet av deg i påska)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå