Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Han er psykopat og har fucka opp hjerna mi i altfor mange år. Hva er deres beste triks for å få en mann til å føle seg dårlig?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Fortelle han hvor liten tiss han har og hvor dårlig han er i senga...? Hvis du vil være skikkelig bitch forteller du det til de verste sladrehønene du vet om.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Ja....tror nok det beste er å ta vare på deg selv og bli lykkelig i ditt liv. Om du ikke er det så la han tro det. Spill like mye skuespill som han har gjort gjennom tidene. Har selv vært sammen en manipulerende fyr som ikke tok fem øre for å si stygge ting til meg, for så å si unnskyld etterpå og at han ikke mente det. Han manipulerte meg og løy for meg, og gjør det forsåvidt ennå, men nå skal han ikke lenger få gleden av å se meg reagere på hans oppførsel...det blir nesten som en mobber hvor ting bare preller av på mobbeofferet. Da er det ikke like gøy lenger. En psykopat er en syk person, det må du heller ikke glemme. Det er noe i hjernen som ikke fungerer slik det skal, og på en eller annen måte har jeg kommet til at det kan være ubevisst også (ikke hele tiden da, det kommer jeg aldri til å tro). Jeg tenker på han som en syk person, og meg som den friske. Og så vet jeg at han aldri kommer til å bli frisk, mens jeg er det. Det hjelper meg til å tro at jeg kan få livet mitt på plass igjen og oppleve lykke og glede....mens han sannsynligvis ikke vet hva dette er. Synd på han, ikke på meg! Ta tak i ditt eget liv, husk vi lever kun en gang. Det er nå du må leve...ikke når du blir 95! Lykke til;)
Gjest Filifjonka Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Det beste for deg er å glemme alle tanker om hevn og oppreisning. Det er høyst menneskelig å ønske at han skal lide slik han har fått deg til å lide, eller at han skal gjøre godt igjen det han har ødelagt. Men det kommer ikke til å skje. Din beste "hevn" - jeg setter det i gåseøyne, for det er ikke en hevn i den forstand - er å glemme ham, komme over ham, og gå videre i livet ditt. Bygg deg en ny plattform, skaff deg er bra liv og glem ham så godt du kan. Hvis du begynner å spre rykter om ham vil det bare få deg til å framstå som en smålig hevngjerrig bitch. Det vil også bekrefte overfor ham at du ikke har glemt ham, at du ikke har kommet over ham. Han vil forstå at du fortsatt tenker på ham. Det er vanskelig, men det beste er å kutte ut alle hevntanker. Gå videre i livet og bli lykkelig.
Mor Løvehjerte Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Hat og kjærlighet er to sider av samme sak. Den dagen du våkner fullstendig likegyldig til hele fyren, da har du vunnet.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 Klart det ikke gjør deg lykkeligere i ditt liv ved å lage et helvete for han.... MEN jeg forstår deg jævlig godt, hi
AAnonym86 Skrevet 8. april 2012 #11 Skrevet 8. april 2012 Leste på vg-nett at ei kjærring visstnok hadde revet av testiklene på ekskjæresten, så bare å kjøre på Men som mange andre her sier, bli lykkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå