Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Ser det er mange som betaler i dyre dommer for en stelleveske, og skal helst være merke også... Hvorfor går det ikke ann å bruke en vanlig stor veske? Er det veldig viktig å ha stelleveske? Bare spør jeg, så ikke halshugg meg helt...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Jeg brukte en vanlig, litt større, veske. Var god nok plass og grei å henge på vogna. En trenger ikke å ha en veske som er en stelleveske. Du kan bruke hva du måtte ønske
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Jeg har Simo lux fordi jeg hadde Simo vogn før, jeg synes det var den fineste typen og ville ha noe som kunne festes på vogna
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Med førstemann så brukte jeg bare en vanlig veske, så ikke helt vitsen med å bruke så mye på en stelleveske. Mange av de var ikke fine heller. Hadde en veske som var helt lik en vanlig stelleveske. Eneste jeg kan se som stellevesken har som ikke vesken har, er en enkel måte å hekte den på vogna. Og de flste stellevesker har termorom til flasker, men ellers er ikke stelleveske ett must, kun en måte å få skvist penger ut på.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Bud 1 for stelleceskemafiaen er at veskene vognprodusentene har som tilbehør ikke er gode nok. Kom for all de ikke med vogn og veske i samme merke!
cheni Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Jeg liker stelleveskene pga den flate bunnen som gjør det lett å pakke, vanntette bur ++ Men jeg har ikke noen dyr stelleveske, bruker den som fulgte teutonia-vognen, og den duger den Grei å kneppe på vogna, og den matcher. For å få stelleunderlag må jeg dra ned glidelåsene og bruke selve vesken, og det er helt idiotisk. Bruker en stellematte fra H&M
cheni Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Bud 1 for stelleceskemafiaen er at veskene vognprodusentene har som tilbehør ikke er gode nok. Kom for all de ikke med vogn og veske i samme merke! Ops, da passet mitt innlegg særdeles dårlig Men jeg gidder ikke å bruke masse penger på noe flott og fancy...
Dini Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 100 kr på stelleveske fra IKEA, aldri brukt da.. Her har jeg en stoor veske som rommer alt jeg trenger til babyen, den fikk jeg i gave
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 7. april 2012 #9 Skrevet 7. april 2012 Kjøpte Brio sin. 500 kr kanskje verdt hver krone ryker den hver dag. Passe perfekt til vognen og rommer alt jeg trenger pluss litt til. Enkel i utseende:)
magica fra tryll Skrevet 7. april 2012 #10 Skrevet 7. april 2012 Har litt dilla;) Synes det er så mange fine,-så kjøper de til en fin pris på Finn:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #11 Skrevet 7. april 2012 Jeg syns stelleveske er veldig praktisk. Har en fra enkel svart fra brio som matcher vogna, kosta ikke all verden. Den er lett å henge på vogna, har flat bunn så den ikke velter, er vannavstøtende oppi og det er mange fine løsninger inni med strikker som holder flasker, bleier osv på plass, og mange små rom til diverse småting. Mener selv det har vært en god innvestering, angrer ikke på det kjøpet. Kunne sikkert ramsa opp ti andre babyting jeg heller kunne droppa å kjøpe enn stelleveske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå