Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 Og jeg drømmer aldri! Hehe. Veldig sjeldent. Men nå har jeg drømt to netter, etterhverandre. Jeg har enten drømt om varulv, eller zombier faktisk. Som enten angriper mine familliemedlemmer eller hundene mine. Enten må jeg hjelpe og angripe tilbake med våpen eller stein og pinner. Er det normalt å plutselig drømme slikt etter så lenge uten? Eller.. kan det bety noe? Hehe..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Om du er gravid er det normalt å drømme slike drømmer, noen mener at man "herder" morshjertet sitt, så man kan ofre alt for barnet Om du derimot ikke er gravid, så vil jeg da spørre deg om du føler at du og/eller familien er truet på en måte? En periode med laber økonomi, krangel med venner/slekt/familie eller noe annet som kan føre til at du drømmer om at du må beskytte dine?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Så vidt jeg husker, så drømmer alle mennesker opp til 5 ganger hver natt, men ikke alle husker noe av det. Mange husker den siste drømmen de hadde, noen husker flere, og en del husker ikke noe og tror at de derfor ikke drømmer. Jeg tipper at du i egenskap av å være gravid kanskje sover litt lettere nå og våkner lettere og derfor husker noen av drømmene som du normalt ikke ville husket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå