Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #1 Skrevet 7. april 2012 JEG HATER SAMBOEREN MIN OG FAMILIEN HANS!!! GAAAAAAD! ØDELEGGER HELE FUCKINGS PÅSKEN!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Hvorfor er du ilag med han da? Patetisk.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 Er vel ingen som tvinger deg til å være sammen med han??
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Kan være du får en annen respons om du kunne utdype litt mer, hi?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 Du høres ut som en liten drittunge som ikke får viljen sin, HI.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Du er da vel en voksen kvinne som kan ta egne valg og stå opp for deg selv! Hvorfor i alle dager er du gift med en mann du hater, og hvorfor i alle dager tilbringer du påsken med familien hans?
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 Huff da, høres ikke hyggelig ut! Er ikke uten videre begeistret for svigerfamilien min jeg heller, dvs iallefall svigermor de andre kan jeg fint leve med.. Og svigerfar er faktisk trivelig. Så skjønner godt hvordan du har det. Av og til må man bare bite det i seg og gå på besøk og i familiemilieselskap. Slik er det dessverre av og til.. Prøv å ikke gjør så mye ut av det, han blir nok såret og lei seg om du så så sterkt gir utrykk for ikke å like familien hans. Jeg hadde iallefall blitt lei meg om han ikke likte min! Men hva i all verden har skjedd siden du også har fått litt nok av han?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå