Gå til innhold

For en deilig dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokken er 11 og huset er vasket, jeg har jogget 5,5 km i solskinnet og ungene er på skautur med bestefar!! Nå skal jeg dusje, sette meg ned med en bok og slappe av... Hmm det er ikke ofte midt på dagen:)

Og forresten så har jeg sovet i hele natt. Ingen små troll har vært våken i det hele tatt (eldste er 4 og sover vanligvis ikke så godt, men nå har alle sovet i 3 netter på rad) og jeg er helt uthvilt for første gang på så lenge jeg kan huske!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Satt akkurat å tenke på hvor usannsynlig godt det er med påske og med ferie :-)

Har sovet lenge i dag, spist langt frokost, vært å handla litt og nå sover hun som er minst. Deilig! Håper bare at sola stikker snart innom igjen :-)

God påske!

Skrevet

Det er kjempedeilig med ferie ja, og jeg har vært så vanvittig på underskudd de siste mnd.. Så det å faktisk føle seg opplagt når jeg står opp... Trenger ikke mer i hele dag, jeg:)

God påske til deg også!!

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Heldig der gitt ;) Her har jeg vært oppe så og si hele natta med ei tulle på 1 mnd som ikke ville sove ;) Hun sov nesten ikke på dagen i går, og sov minimalt i natt (dette etter at hun har sovet 6-8 timer pr natt siden hun var litt over 2 uker gamel)

Gjorde veeeldig godt når samboeren tok seg av begge ungene i dag tidlig, og ba meg sove til jeg våknet av meg selv :-D Fikk sove 2 timer før jeg våknet av at jentungen gråt, samboeren skiftet på storebror, så han fikk ikke tatt henne så fort, så jeg sto opp og deltok i kaoset hans ;)

I natt skal gutten ligge over hos sine besteforeldre (mine foreldre) og jeg håper jenta vil sove i natt, så vi alle er uthvilt i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...