Gå til innhold

Hjelp til komfirmasjonsgave..

Anbefalte innlegg

Gjest Kosognuss
Skrevet

Min bror skal komfirmere seg i år og jeg aner ikke hva jeg skal gi han.

Det er ikke noe ønske om penger, han skal ikke spare til mopedlapp eller førerkort, og smykker bruker han aldri...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KoNfirmasjon

Tror jeg ville gitt penger allikevel. En tenåring finner alltid et eller annet å bruke penger på.

Skrevet

Hvor mye tenker du å legge i gaven da?

Tips er

Digitalkamera

En bokserie

En stressless

penger i fond (vår søster fikk et "reise"fond)

Gavekort på en opplevelse (feks billett til valgfri festival eller fallskjermhopp eller lignende når han blir gammel nok. )

Bør vel nevne at i vår familie er vi flinke til å spleise flere sammen til skikkelige/litt større gaver.

Gjest Kosognuss
Skrevet

KoNfirmasjon

Tror jeg ville gitt penger allikevel. En tenåring finner alltid et eller annet å bruke penger på.

Takk for at du rettet min skrivefeil som så absolutt hadde mye med innholdet i dette innlegget å gjøre..

Uansett..

Som jeg nevnte; Det er ikke ønskelig med penger..

Foreldrene mine ønsker ikke penger til han.

Han har Downs og er ikke så høytfungerende (?) hvis jeg kan uttrykke meg slik.. for han har penger null betydning. Han liker best praktiske ting o.l.

Men har lyst til å gi noe spesiellt og ikke noe vanlige hverdagslige spesielle ting......

Gjest Kosognuss
Skrevet

Hvor mye tenker du å legge i gaven da?

Tips er

Digitalkamera

En bokserie

En stressless

penger i fond (vår søster fikk et "reise"fond)

Gavekort på en opplevelse (feks billett til valgfri festival eller fallskjermhopp eller lignende når han blir gammel nok. )

Bør vel nevne at i vår familie er vi flinke til å spleise flere sammen til skikkelige/litt større gaver.

Digitalkamera hadde vært noe, men vet du om noen kameraer som kan tåle litt røff bruk? Han er ikke all verdens forsiktig med tingene..

Skrevet

Sjekk olympus sine. De har noen vanntette som toler tøff bruk.

Husker ikke modellnavnet akk nå, men er bare å søke på kvasir etter vanntette kamera.

Skrevet

Hva med et gavekort på en "opplevelsesdag"? Eller en tur? Alt etter hva han liker og har glede av.

Skrevet

Olympus mju sw

(Forskjellige.modeller i denne serien )

Skrevet

Jeg har et canon ixus (husker ikke modell) og det har vært med på mye og tåler en god del, men dra i en fotobutikk og snakk med dem, det finnes jo kameraer som er både vann og støtsikre.

Om han liker musikk, hva med mp3 spiller, keyboard, billetter til en konsert sammen med deg, singstar.

Gavekort på kinobilletter, bærbar dvd-spiller, ryggsekk, koffert, sovepose, fiskestang.

Gjest Kosognuss
Skrevet

Jeg har et canon ixus (husker ikke modell) og det har vært med på mye og tåler en god del, men dra i en fotobutikk og snakk med dem, det finnes jo kameraer som er både vann og støtsikre.

Om han liker musikk, hva med mp3 spiller, keyboard, billetter til en konsert sammen med deg, singstar.

Gavekort på kinobilletter, bærbar dvd-spiller, ryggsekk, koffert, sovepose, fiskestang.

Takk for mange gode tips til deg og alle de andre her :)

Han skal iallefall få barbermaskin og et kort hvor det står..."Til Onkel....Det begynner å stikke litt når vi koser .. Klem *** " :)

Skal ihvertfall ha

Skrevet

Hva med et skikkelig verktøyskrin?

Et fint sengeteppe?

Kunst?

Stafili?

Gjest Kosognuss
Skrevet

Hva med et skikkelig verktøyskrin?

Et fint sengeteppe?

Kunst?

Stafili?

He he.. Verktøyskrin... det vekket minner..

Han fikk et skikkelig verktøyssett en jul for 1-2år tilbake..

Endte med at han demonterte underdelen av vasken på badet, noe som ikke ble merket før vannet fløt utover..

Kanskje kunst.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...